23 januari 2018

Ett boktips

allmänt

Måste bara tipsa om denna härliga feelgood bok.


Malin Ruth

din syn på feelgood och min syn på feelgood skiljer sig en hel del... fängelse, död, förrådd vänskap osv känns inte så feelgood... inte för att det var en dålig bok, men jag måste nog träna in dig på feelgood! ^_^

Svar: oj.....jag gillade boken😘
jessicapersikan.blogg.se

Malin Ruth

den var helt ok, men fick mig inte att bli alldeles varm i hjärtat av mys. har du läst rosengädda-böckerna av emma hamberg? det är feelgood! :)

Svar: Jag har läst en bok av henne. Måste kolla upp den serien, behöver feelgood👍😘😘
jessicapersikan.blogg.se

Malin Ruth

jag hittade den som tv-serie, jag ska precis se första avsnittet. sök på the miniaturist!

Svar: Jag har inte sett den. Tack för tipset😘👍
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress