Jag såg ett repotage om en kvinna som fyllt 105 år. Dagny Svensson, bloggerska. Detta gjorde mig varm i hjärtat!!! Att livet inte bara blir tråkigt och utryckslöst efter 40.....elller 50..... eller 60. Jag fyller själv 42 i år. En bra ålder på väldigt många sätt, men med jobbiga saker som trillskas med mig. Min momma, fyller 102 år i november. Hon heter också Dagny Svensson. Hon är en av de finaste människor jag känner. Hon kallar mig ännu för "lill flickan".... Jag har endast 60 år kvar att leva för att fylla över hundringen. För två helger sedan firade jag en av mina närmaste vänner på hennes 30 års fest, senare på kvällen lämnade jag en blomma till en vän som fyllt 45 och den här helgen har jag en vän som fyller 40. Livet är ju att fylla år. Jämna år är spännande, en summering av vad som hänt och gjorts och samtidigt allt man vill göra. Jag funderar förfarande på min "TO DO LIST", det enda jag bestämde mig för är att jag vill resa mer och lära mig foto mycket mer. Dagny 105 år, tycker att man ska ha roligt och inte vara för blyg. Dagny, min momma, har alltid glimten i ögat och tycker att det är viktigt att skratta. Jag ska le i dag, Solen skiner och det är mitt i sommaren. Massor av jobb och jag ska fota mina kunder i dag och ni ska få se mina fina och trevliga kunder ikväll!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress