14 juli 2016

Funderingar

allmänt

Jag har tänkt mycket på mina nära och kära. Alla dessa fantastiska människor som finns runt mig och som gör mig till den jag är. Vackra, hjälpsamma, kloka. Ibland glömmer jag bort vilken lycka alla dessa finisar ger mig.
Igår pratade jag med en vän som står mig nära och som har annat i livet än mig just nu. Men höra hennes röst och att hon berättar att livet är bra just nu det är skönt att höra. Sedan fick jag ett sms av min syster som säger att jag måste komma och hälsa på, för att hon saknar mig såååå.... På jobbet sliter vi på, men med mina kollegor och nära vänner, skönt att vi gör det tillsammans.
Vänner är viktiga!❤❤❤

Anonym

kom hit också och hälsa på!

Svar: ???vem ska jag hälsa på?
jessicapersikan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress