Årets upplaga av kulturnatt, eller kväll fick jag uppleva med Malin S. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra när vi besmde oss för detta. Men mordgåta i Gamla stan lät spännande och sighlent disco på vackra platser i Stockholm lät kul. Men det va kallt och duggregn så vi bestämde oss för ABBA museumet. Det va fint.
Jag och min syster Malin mimade med våra Agneta- och Annefridkläder, hopprep som mikrofon och spegel att kolla in oss. Agneta-skorna var vita högklackade, Annefrid-skorna var röda med remmar högklackade. Jag fick alltid vara Annefrid eftersom min stora syster bestämde att hon var Agneta. 
Detta var en riktig nostalgi tripp.








Malin Ruth

Klart att storasyster får bestämma! :D Det är så synd att vi inte har kvar våra ABBA-skor, jag hade i alla fall gärna velat ha mina - dom hade förstås varit alldeles för små för att använda, men hade varit ett fint minne!

Svar: Jag sörjer också våra fantastiska ABBA-skor. Jag hade nog kunna ha dom. Synd att vi var små när de rensade bort dessa klenoder. Men vi har det kvar i minnet❤❤❤
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress