Nu lider denna otroligt mörka månad till sitt slut.
Jag har sällan ogillat att vintern kommer.
Känt att det är jobbigt att städa bort höst och plocka fram julsaker.
Tänkt att en influensa ska hindra mig att leva.
Jag fick ett jättefint doftljus från Volu-spa av Wilma, med mandarin och kanel.
En CocaCola zero, 4 lakrisal och en sweisher nöt-choklad av Putte, 2 Tarot kortlekar, en bok om tarot, ett te av min syster Malin.
Så på min födelsedag fick jag presenter och åt gott med barnen och Anna och Theo.
Det kommer bilder på denna mörka tid...
















Malin Ruth

min plan var att hela paketet skulle lukta te, funkade det? apropå dofter, hur luktar lånelöfte? mandarin och lånelöfte, dessutom? ^_^

jag minns första gången du provade sushi, och du vågade inte ta världens minsta lilla smula i munnen, och nu äter du ostron? det går framåt! jag däremot, jag skulle inte äta ostron... skaldjur öht är inte min grej, ostron har aldrig varken låtit eller sett gott ut, det finns mycket annat jag hellre äter. men jag är imponerad av dig, att du vågade prova, den första gången du gjorde det! ♥

Svar: det doftade inget av teet....

Oliver åt ostronen, eftersom jag ätit det och det är ingen favorit.
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress