23 juli 2019

Mini-semester

allmänt

När varje helg får bli min lilla semester.
Avslutade förra veckan med att fixa håret på min Malin E och sedan äta go-lunch på Rökeriet i hamnen.

Efter denna perfekta avslutning på min jobb-torsdag, så va min syster sugen på att åka till Stockholm eftersom det va en underbar sommarkväll. Oliver och hans kompis skjutsade oss in och hem!!👌👌
Vi provade lite ute ställen, dansade och kollade in människor. Träffade på ett gäng som spelade biljard...eller det kallas nått annat... Stockholm va galet vackert!!


Nästa dag, fredag. Jag och Mimmi åker på kryssning. Silja Symfoni.
Båten va okej. Buffen på utresan va mindre bra. Dj:n va dålig. Folket på båten va tråkiga. Men hytten va fin. Buffen på brunchen va jättegod. Jag och Mimmi va roliga!!!
Och vädret va helt perfekt!!






Sedan blev det söndag.
En tur till svamp-skogen.
Jag, Wilma och Linda. 
Vi avslutade med en härlig kantarellpaj.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress