27 april 2018

Min kropp

allmänt

Igår gjorde jag lymfmassage hos Helene, det hjälper kroppens egna lymfsystem att arbeta. Jag samlar på mig vätska och kroppen blir lite svullen men värsta är att det känns tungt. 
Det kändes bra efteråt, känns som när man tränat ett lagom tungt pass.
Det är ju vätskedrivande så jag har kissat flera gånger inatt.
Jag hoppas jag ska känna mig piggare idag.

Det är pollen tider nu.
Kunderna och vännerna är allergiska, jag har sagt att skönt att jag inte är allergisk....
Men min sista kund igår hade jättejobbigt, och hon hade samma symtom som jag har, men jag tror att jag håller på bli förkyld.
Så idag ska jag prova en sån tablett som är receptfri och se om jag känner mig fräschare.

Jag har trappat ner på socker och onyttigheter i 2 veckor. Känns bättre nu.
Jag åt mycket choklad....
Men inget resultat på vågen ännu. Men jag kommer fortsätta att tänka på min kost. Äta oftare kommer vara nästa steg.

Det är mycket med kroppen.
Jag fortsätter kämpa och hoppas på lite utdelning snart. Vill vara pigg och glad igen.
Ha en härlig smittande energi!!😍😍


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress