Med livserfarenhet kommer massa tankar.
En nära vän frågade mig för några år sedan om jag känner någon Narcissist. Jag hade bara hört ordet men hade ingen aning vad det är. Efter att jag fått berättat för mig och googlat om narcissism så vet jag lite mer och skulle kunna tänka mig några i min omgivning som har sånna särdrag. Pratade med en annan vän igår och den här frågan kom upp igen. Jag tror att vårat komplicerade samhälle gör att människor som inte bara är helt vanliga sticker ut.
Sedan diagnoser eller inte....
Egentligen borde alla få vara precis som man är....utom narcissister som är elaka och obotliga egoister.
Fast jag tror att alla människor är goda egentligen och att de flesta väljer det bra och goda, även en Narcissist.









Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress