16 april 2018

Min helg

allmänt

Helgen gick så snabbt....
Men i fredags jobbade jag, åt lunch med finaste Malin E, surrade och fick massa visa kloka råd för att klara av livet. Sedan hem och städa och försöka göra fredags fint hemma som "förr" när jag bodde i radhuset med hela familjen. Det lyckades nästan....Pratade med min syster minst en timme i telefonen och kollade på en bra film!

Lördagen tog jag en lugn förmiddag, kollade på film och åt frukost.  Sedan till stallet och semifinal i Ponny-cupen. Sorunda ridklubb vann och nu är det final hoppning nästa gång. Wilma och hennes kompisar är grymma!!
Sen till Stockholm med Johnny och åt Mongolian barbeaque och sen bio, så himla mysigt.

Söndag, hemma och fixat och avslutade med Clinic med Alex på Sorunda ridklubb.
Massa hästar i helgen!!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress