17 februari 2019

Äntligen! Äntligen!

böcker

Idag läste jag ut min fjärde bok av Roslund & Hellström, Tre sekunder.
Deras första bok Odjuret va läskig och otrevlig. Men spännande och läsvärd.
Den andra boken Box 21, va intressant och också om ett otrevligt ämne trafficking.
Den fjärde boken Flickan under gatan, som handlar om flickor och människor som bor under gatan i Stockholm va fängslande och grym. En av de bästa böcker jag läst.
Och femte och sista boken jag nu har läst ut, Tre sekunder. Om en infiltratör som ska stoppa polsk maffia i ett fängelse.
Jag tyckte boken va jagande och jobbig. Ett ändå oväntat slut, det är bra.
Nu har jag 4 böcker i serien med komisarie Ewert Grens kvar. Efter denna bok kommer jag nu läsa några andra författare, måste få lite annan läsning.....

Malin Ruth

har du läst Emma Hambergs Rosengädda-böcker? låter som dom vore en trevlig motvikt mot dom du just läst, för det är ren och skär feelgood, med supermysiga karaktärer som jag vill vara bästis med.

Svar: Måste kolla upp.
Jag har börjat med den boken jag fick av dig. Men har bara hunnit 4 sidor.:)
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress