23 oktober 2018

Afternon chocholate

Vänner

Efter att varit sjuk hela helgen och mest sovit hela lördagen, så hade jag dejt med Malin D och Yvonne. Vi ses alldeles för sällan, hinner aldrig prata klart....
Den här gången provade vi Chokladhuset i Nynäshamns Afternon Chocholate. Helt underbart supergott!!!
Hon hade gjort egen varmchoklad som vi själva valde topping till, marshmallows, vispgrädde valde jag.
Sedan tre olika bröd som innehöll choklad, olika pålägg till det.
Så massa fika, kakor och efterrätter och praliner. Jag orkade inte smaka på 6 olika sorter, tyvärr. Det va såååå gott!!




Angelica Wåhlin

Men ååh, vad mysigt!

Svar: Det va riktigt trevligt!! Måste provas😊
jessicapersikan.blogg.se

Malin Ruth

fanns det te, eller bara varm choklad? för om det finns te (eller annan dryck), så är afternoon chocolate i sig värt att åka ner för! :P eller snarare - den dagen jag tar mig ner, så måste vi gå dit!

Svar: Hon hade olika choklad teer också, kaffe och vatten. Du skulle älskat!!❤
jessicapersikan.blogg.se

Malin Ruth

jag tror dig! (säger hon som just åt chokladfrukost - choco-chaite, två sorters oreos och hallonlakritsskallechoklad...)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress