En dag i femman kom Oliver, min son, hem med denna. Han skulle förklara vad det betyder. Och han har aldrig gillat morgonen och fattade inte hur morgonen förknippas med guld och nått bra.
Men idag är jag uppe med tuppen! Ska skjutsa wilma till stallet. Och jag är trött, men har lyckats sova hela natten, så det blir en bra dag. 
Idag har jag inte massa måsten. Ska tvätta klart. Skura golven hemma. Läsa min bok. Kanske lyckas vara ute i solen en stund.
Panta alla flaskor som står i hallen och ser stökiga ut. Handla lite mat till veckan som kommer. Så idag är inget tungt måste. Såna dagar är bra dagar. Hoppas jag kommer känna mig glad och positiv hela dagen!💘🌹

emma

hoppas dagen var bra :)

Svar: Dagen har börjat bra😊. Effektivt och hunnit massor.
Hoppas din lördag blir minst lika bra😊!!
kram
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress