Idag är det måndag, igen. 
Dagarna rusar iväg och jag kommer lite efter varje dag....
Jag har så mycke saker som händer runt mig just nu.
Helgen som va, 40 års kalas. 
Snart två möhippor
Ett bröllop i juni och ett i juli.
Konsert i Stockholm med Mimmi.
En dotter som ska gå på bal och sluta 9an.
En son som tar studenten.
 
Mitt i allt vill jag komma i fas med att må lite bättre och känna mig stark och fräsch.
Jag har lyckats sluta med Sweischernöt choklad. Inte ätit en sån på drygt 3 veckor.
Jag har inte gått ner en centimeter på min kropp..... men jag fortsätter att trappa ner på onyttigheterna. Dricka mer vatten, börjar idag.
Promenader, det kan ju bara bli fler.

Tänker att ni kommer få följa mig och se om det syns några förändringar på mina selfies.
Hejjarop mottages tacksamt!!😘😘👊


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress