Jag är morgon pigg nu för tiden!
Ganska skönt. 
Igår fikade jag med min son. Det är knappt jag ser honom längre. Han har massa saker att göra med sina kompisar hela tiden. Vi pratade om hans student som är den 9 juni. Vad som behöver fixas och hur det går till den dagen. Jag ska skjutsa honom till champange frukost vid 6.30!!! Sedan ska vi möta honom vid skolan kl 12 då de springer ut. Skylt är viktigt och även saker att hänga runt halsen. Efter så är det att kolla på när de åker flak på stan. Och så avsluta med mottagning där det ska finnas god mat och dryck och släkt och vänner. En dag som vi föräldrar verkligen behöver fixa och dona massor!!

Nästa vecka har Wilma skolbal!! Och vi har inte hittat något hon kan ha på sig ännu!!!
Men torsdag har jag tagit ledigt halv dag för att åka till stockholm och leta en klänning. Det känns som kaos och katastrof!! 
Är det någon som vet ett bra ställe att shoppa så skrik till.

Nu i helgen är det möhippa för min kompis som snart gifter sig....
Och jag försöker boka och styra upp den till nått kul. Jättesvårt!!! 

Vilka två veckor detta är!!!!

Malin Ruth

kolla runt odenplan, där finns det mycket vintage, old touch tex. där borde hon kunna hitta en fin klänning som hon dessutom är ensam om!

Svar: Tack snälla. Hon vill ha en ny modern.
Detta är inte enkelt 🤔🤔.
kram😘
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress