Jag vaknade hos Johnny och hans barn.
Som vanligt är jag uppe innan tuppen....tack till min bok "Heroine".
Han har massa energi, jag har mindre...men vi bestämmer oss att åka till Mall of Scandinavia. Besöker Disney, Lego och Toys are us. Inte mina favorit-affärer, men det är trevligt. Jag hittar en kopp med Alice i Underlandet till Malin min stora syster.

Wilma har semi final i ponnycupen på Gladö, så jag följer med henne och Putte dit. Efter en spännande tävling så leder Sorunda ridklubb med en felfri tävlingsrunda.
Dom är så duktiga våra tjejer!!!

Avslutar kvällen med go-middag hos Johnny och somnar till en bra film.



Malin Ruth

en kopp med alice i underlandet? håller du på att jobba på priset för årets bästa syster? ♥♥♥

Svar: Ja...jag är ganska bra ibland😘
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress