Idag är det rörigt.
Min diabetessköterska tittar på mig med orolig blick och frågar mig, hur tänker du din framtid?
Jag ser inte framåt just nu...
Överleva livet dag för dag.
Jag fattar att min sjukdom är roten till kaos.
Diabetes är helvetet.
Imorgon hoppas jag livet ger mig en bättre dag.
🌸🌸🌸

Malin Ruth

jag jämför inte bipolaritet med diabetes och säger att det är likt, men vi har visst svårt båda två att få det att fungera... skitjobbigt! hoppas vi får nån ordning på det, båda två! ♥♥♥

Svar: Jag vet ju flera saker som jag gör fel och hur jag låter stress ta över mitt liv. Men har någon sagt att livet ska vara enkelt.
Jag hoppas du får ordning på ditt❤❤.
puss & kram💋💋💋
jessicapersikan.blogg.se

Malin Ruth

jag ordnar så gott jag kan, men vet att även det riskerar att bli ett problem i längden, eftersom jag har svårt för "lagom". jag vet vad du kan göra för att stressa ner - flytta hem till ström, köp ett billigt hus i en utby, ha frisersalong hemma. mycket mindre utgifter gör att den ekonomiska stressen och jobbstressen minskar. så orkar du ta hand om dig själv också, och har närmare till systrar och syskonbarn! ^_^

Svar: Nääe inte flytta. Jag umgås med Stettis idag. Vänner ger bra energier.💖
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress