19 februari 2018

Min helg

Familjen

Jag började min helg med att ha huvudvärk, feber och ont i kroppen. Som ett brev på posten har jag haft blodsocker värfen runt 20!!
Usch å fy!!
Men alla har ju varit sjuka så det är väl en helt vanlig februari.....
I fredagskväll kollade jag på bilder som jag tagit, redigerade lite bilder från Ponnycupen.
Lördag peppade jag mig hela dagen för att orka gå till affären och köpa nått att äta.
Sedan tände jag massa ljus och kollade på Björn, en svenskfilm om Björn Borg.
En ok film. Jag hade hyfsad koll vad han vunnit och så. Men klart sevärd film.
Söndag morgon och wilma har sin sista match i grund omgången i Ponnycupen. Hemma på Sorunda ridklubb.
Jag, Johnny, Oliver, Putteoch Linda åker dit och hejjar. Hon rider en fin runda och det gör hela laget. Sedan massa Go-fika!!!
Avslutar söndagen med Bron säsong 3.
En lugn, väldigt lugn helg.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress