22 oktober 2017

Söndag...igen...

allmänt

Den här veckan har varit lång och seg.....

Eller bitvis hoppar timmarna iväg, men mest segt.
Jag har jobbat på, satt upp gardiner i sovrummet, rensat bland mina bilder sedan tiden med Johnny, kollat alla avsnitt som finns på Outlander och lite sånt.
Just nu susar det i mina öron så jag håller på bli galen!! Blir att börja dagen i sängen och fortsätta fixa mina bilder. Jag beställde en canvas tävla, ett collage med bilder på mig och barnen 60×60cm igår. Den ska hänga i vardagsrummet. Jag har så lite bilder på mina fina underbara ungar!!♡♡♡
Jag börjar känna sug efter julen. Julstjärnor och glögg och julskinka...åååååå!!!
Men än kan jag inte börja.....nääää...eller...
Jag städar undan lite saker så känns det roligt att plocka fram saker sedan. Har lite röriga ställen hos mig....

lars

Serien OUTLANDER är så jäkla bra Sassennach och Jamie Scotlands story.
Men jul ja jag har redan gjort min första julskinka, 1,7 kg en liten en men ärdå. jag har startat tidigt pga inte hemma i december. ha de så gott

Svar: Jag väntar på nästa avsnitt.....och du har börjat smaka av lite på julen! Mums!!
Kram
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress