1 oktober 2017

Slö söndag

allmänt

Idag har det inte hänt massor....

Jag började kolla på SKAM igår och såg klart säsong 4 idag. Det är en bra undgomsserie. Helt klart värd att ses. 
Tvättat och diskat lite.
Igår åt jag middag med Tina och Jeanette på Kroken. Supergod mat!!! Och massa kloka råd.
Idag bestämde jag mig att jag inte orkar krypa runt och känna mig dumpad och sämst. Dags att leva livet.
Vi har detta liv...som vi vet om.
Alla har vi svårigheter och för mig är det männen.


Malin Ruth

vill du ha lite perspektiv på dina problem? jag har inte haft ett förhållande i hela mitt liv, och jag har definitivt inte varit nöjd med det alltid. klart att jag också velat ha nån att tycka om, som tycker om mig, men jag har inte ens hittat någon som vill vakna bredvid mig, eller ens gå på en dejt. nånsin! med tiden har jag lärt mig att först acceptera det, och nu att föredra det - jag har istället lärt mig att tycka om mig själv och att trivas i mitt eget sällskap. nu har jag svårt att se någon respektive få plats i mitt liv. men - självklart undrar jag, vad är det som är så himla fel på mig? jag är inte ful, inte otrevlig, jag är varken psykopat eller narcissist eller extremist, jag är inte en speciellt svår människa, men jag är visst omöjlig att tänka sig att vara med ändå.

kom tillbaka och gnäll när du varit singel i 20 år till! fast då kommer du förmodligen tycka att det är för himla skönt, ifall du mot all förmodan skulle vara singel så länge. det tror iofs inte jag! ^_^

Svar: Det är ju sorgligt!!!
Du är ju en super tjej. Men killar är krångliga och verkar ju inte fatta att vi är super tjejer!!!
20 år som singel.....bara 16 år kvar....
Kram å puss
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress