8 november 2017

Att vara stark

allmänt

 Jag skulle önska mig muskler som en vältränad.

Att vara klok och vis som mina närmaste Malin vänner❤!
Vara en super-mamma som aldrig gör fel....
Ha superkraften att flyga.
Rik som ett troll, då skulle jag hjälpa dom jag kan.
Jag önskar att mina systrar bodde nära mig😘.

lars

jaja önska kan man ju. men jag tror säkert att du har en massa också, du fotar grymt bra, fina motiv, du ser vältränad ut, säkert är hälsan bra, underbara vänner eller? Pojkvän på bilden? ja om man tänker efter så har både du och jag mycket saker som vi inte ser eller är tacksam för? vad vet jag? men såklart ska man sätta mål, önska sig saker, mm
Lycka till med vad du ändå har

Svar: Tack för dina fina kommentarer.
Det är min son på bilden och denna vältränade tjej är min kompis😍😍.
Men det är sant att man ska vara glad över dom små sakerna i livet😘👌
Kram kram
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress