En regnig och grå och solig lördag....

Alla väder. Men vintern är här. Det är isigt kallt i vinden och jag fryser hela vägen in till benen.
Wilma är i stället nästan hela dagen, 9 till 17. Oliver tränar hockey en timme mitt i dagen. Jag har lunch dejt med Emma på Kroken. Maten på Kroken är så God!!! Idag äter vi stekt strömming och potatispure och tar chokladtårta med lemoncurd och grädde till efterrätt, åååhhh så gott!!
Sedan åker jag till stallet och är med Wilma. Hon rider Golden i tältet, is kallt.
Men dom är så fina och duktiga ihop.❤
Vi åker hem och duschar och fixar oss lite för vi är bjudna till Marcela på middag. 
Gryta med räkor, äpple, paprika, curry, grädde och ris. Så himla gott!!
Marcela barn och barnbarn är där, Malins barn och mina barn....Det är mysigt och trevligt.
Dagen har varit perfekt och jag är rik på fina vänner ❤❤❤.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress