En vår dag för 18 år sedan kom min son till vår värld.
Han hade inte bråttom, 10 dagar sen.... nästan 30 timmars förlossning.....
Han va den absolut sötaste unge jag sett!!!
Sedan den dagen har jag haft många roliga och fantastiska studer med den bästa sonen.<3
 
I lördags hade vi kalas för Oliver.
Jag och Wilma och Palle.
Farmor och farfar, Johnny med sina barn, Annlouise, Linda och Patrik,
Malin och Robban och Mirja, Anton och Sebbe, Izza
Smörgåstårtor som farmor bakat och tårta och kakor.
Sedan avslutade vi med bowling och hemmagjorda pizzor hos mig.
Jag tror sonen va glad och väldigt nöjd med sin dag, det är stort att bli vuxen......
 
 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Grattis på din dag

Svar: Tack från min son😊
jessicapersikan.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress