Igår vaknade jag hos Johnny. Önskade mig att sova 8 timmar men lyckades skrapa ihop 4....😢. Många tankar och funderingar som virvlade runt i mitt huvud.

Jag plockade och städade lite, är jag annorlunda som gillar Det? 
Men det finns inte mycket som slår när det är fint och luktar rent och fräscht!!!
Åkte till Nynäshamn och träffade fina Emma och Matte. Eftersom det är sommar och solen skiner så åkte vi till stranden. Min första sol-dag i år...... Mysigt och trevligt. Lyssna på vattnet och surra massor.
När det blåste in moln tog vi oss till hamnen och drack kaffelatte och pratade lite till💖.
Sedan tog jag och Johnny middag på Bar & Birgers. Super goda hamburgare!!
Avslutade där med nått spel med Oliver, Wilma, mitt ex Palle och Annlouise.
Längesen jag gjorde nått med barnen så det va riktigt kul!!!
Vi vuxna fick skjuts till hamnen och avslutade en skön och rolig dag med några drinkar.
En lång å härlig fredag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress