Inte för att jag räknat ner dagarna och längtat som en galning för att få semester. Men det är skönt att vara ledig och inte ett måste att jobba. 

I fredags hade jag bruduppsättning, det blev så fint.....tycker jag🙈. Och riktigt trevlig och glad och förväntansfull va bruden!!

Efter henne hade jag en kund som jag färgade kallblond. Hade beställt hem en ny blekning och den va så bra. Färgen blev kalas bra!!!!


Så efter massa jobb fick jag ledigt!!👏👊👍👌💪

Lördag morgon packade vi in oss i bilen och åkte till Örebro. Till Gustavsvik. Ett äventyrsbad. Riktigt roligt och jätte läskigt!!! Jag åkte nästan allt, men va helt skakig efteråt.
Kidsen åkte mycket längre, de va nöjda efter 8 timmars åkning!!!
Jag och Johnny strosade runt i Örebro. Kollade på annorlunda konst, drack kaffe och kollade i affärer och på folk, himla TREVLIGT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress