Midsommarafton är en högtid som numera ger mig lätt ångest.
Iår hade jag Oliver och Wilma. Det är det bästa!!
Men sen ska man klä sig fint, i nått ljust eller blommigt. Träffa vänner. Umgås länge.....helst hela dagen och halva natten.
Hemma ska det vara fint och städat. 
Alla är lätt små fulla och glada och dansar Små grodorna.....
Jag firade med min syster, hennes son och sambo. Oliver och Wilma och min kompis Jonas.
Vi spelade badminton, pratade, diskuterade, åt massor. En trevlig lugn midsommar.

Dagen efter va riktigt soligt och varmt....jag va hemma mest och gjorde riktigt lite....

Och igår söndag åkte vi till Alex, Hugo och Joel och klippte dom och åt middag. Det va lagom en söndag och gott dessutom!!

Den här helgen hann jag umgås med vänner och mina fina ungar!❤
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress