Började min morgon att titta i spegeln....
Varning!!!!
Jag såg ut som en häxa.....
Håret stod rakt ut och huden krackelerar när jag pratar och ögonen va smala springor....
Igår kväll fick jag jättehögt blodsocker, jätte jättehögt!!!! Fy det är hemskt!!
Lyckades trycka ner det till en normal nivå och somnade....
Men bara för att jag sover så är inte kroppen sovandes. Inatt steg blodsockret till 16 och där låg det kvar tills jag vaknade och kunde påverka kroppen med att tillsätta insulin och vatten. Och nu mer insulin och frukost.
Efter jag hittat en klänning och fixat håret...alltså jag är ju frisör😛...
Så sminkade jag mig med en ögonskugga från Makeup  Store,  jättefin!!
Nu kör vi Onsdag!!!
Maria - Bullmamma Deluxe

Var rädd om dig! ❤

Svar: 😙😙😙
jessicapersikan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress