Dennis och Maria blev man och fru.
Jag hade fått äran att vara tärna, med korall färgad klänning.
Såg fram emot uppdraget......
Tärnans uppgift är ju att ordna möhippa, vilket jag inte lyckades med.
Hon bor 68 mil norrut, så det fick en annan av tärnorna fixa med.
Nästa uppgift är att serva bruden på bröllopsdagen, vilket gick så där.....
Jag hade köpt lite godsaker att smaska på.Fixade brudens hår, vilket gick jättebra!!! 
Jag höll tal!! Pratade om Maria som liten, som tonåring och vuxen.
Festen va rolig, Oliver och Wilma ville inte åka hem.
Hela bröllopet va massa KÄRLEK!!!<3
Tack för en oförglömlig dag!!!
 
 
leonor broberg

va fint!

Svar: Tack:)
jessicapersikan

Sara

Vilken fin brudklänning hon har :)

Svar: Aa den är jättefin, billig med 1200kr. Vet inte vart honn köpt den....
jessicapersikan

Emmy

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack snälla;)
jessicapersikan

Sara

Ja det var verkligen billigt, min kostade över 10 000 :P

Svar: ja, min 6000 och tyckte det va billigt;)
jessicapersikan

Maria - Bullmamma Deluxe

Ebay, säger jag bara ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress